Шановні відвідувачі! Вітаю Вас на сторінках мого блогу! Бажаю приємного перегляду. Сподіваюсь, що блог буде цікавий усім відвідувачам!

Формувальне оцінювання

 Фрагмент уроку із використанням різник технік формувального оцінювання
       Тема: Микола  Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. Патріотичні   почуття й толерантне ставлення до інших народів.
      Мета уроку: допомогти учням ознайомитися із життєвим шляхом Миколи Вороного, змістом твору «Євшан-зілля» та його історичною основою; сприяти розвитку навичок грамотно висловлювати свої думки, почуття, розповідати про враження від прочитаного, виразно та вдумливо читати твір; впливати на виховання почуття патріотизму, національної свідомості, пошани до рідного народу, країни та толерантного ставлення до інших народів.
       Цілі уроку.
      Учні знатимуть: зміст твору, тему та головну думку.
      Учні вмітимуть: виразно та вдумливо читати уривки поеми, визначати своє ставлення до прочитаного, до рідного народу, країни.
      Тип уроку: засвоєння нових знань (за А. Фасолею).
      Обладнання: підручник, портрет М.Вороного, картки із завданням для груп, куб, таблиця «Правила роботи в групі», грам-запис пісні «Євшан-зілля», трава полин, картки із домашнім завданням.
      Методи, форми, прийоми роботи: узгодження цілей, евристична бесіда, «Гронування», робота з текстом, робота в парах, робота в групах, «кубування»,  незакінчене речення, «Порушена послідовність», сенкан, «уяви себе і опиши».
Ім’ я уроку. Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину.
                                                             Василь Симоненко
                                         Хід уроку
І. Мотиваційний етап.
 1. Забезпечення емоційної готовності учнів до уроку.
 2. Актуалізація суб’єктного  досвіду й опорних знань. 
ІІ. Цілевизначення та планування.
1.     Повідомлення імені уроку.
2.     Діти записують до зошитів число, тему, імя уроку.
3.     Вибір цілей із загального переліку, доповнення їх власними.
-         Подумайте, що ви хочете взяти для себе від сьогоднішнього уроку і свої цілі запишіть на картках(2-3 учнів озвучують свої цілі: визначити тему твору, висловити власне ставлення до прочитаного, з’ясувати, чому так  називається твір, з’ясувати, чому ханський син не захотів жити в розкошах у князя).

            Цілі уроку

   0

  балів

  1

бал

  2

бали

  1          

Ознайомитись із життєвим шляхом М.Вороного.

             

 

         

 2

Опрацювати зміст твору «Євшан-зілля».

 

 

 

 3

Визначити головну думку твору.

 

 

 

 4

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

 
ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.
5.     Робота з текстом.
                    5.4 Робота в групах.
            На картках написані завдання і ви повинні дати на них відповіді. Уважно читайте і працюйте 5 хв. Але спершу призначимо керівників груп, хранителів часу, доповідачів та переглянемо правила роботи в групах (на дошці розміщений плакат)
6.     Озвучення зробленого  та оцінка діяльності членів груп (діти виставляють оцінку за роботу в групах на картках).
                          Самооцінювання та взаємооцінювання

    Клас 6-А

Прізвище, ім’я учня

____________________

 

  Самооцінка

 

Оцінка учасників   

         групи

 

    Критерії

Прізвище,  

     ім’я

Оцінка

Працював найкраще

(«12»-«10»)

 

 

 

Працював добре

(«9»-«7»)

 

 

 

Працював посередньо («6»-«4»)

 

 

 

Незначний внесок у працю («3»-«2»)

 

 

 

Майже не працював

(«1»)

 

 

 

 
7.     Скласти   сенкан до слова воля.
1 рядок -         воля
2 рядок –        безмежна, щира                           
3 рядок –        дає сили,окрилює,підіймає,
4 рядок –        ти вільний тільки на рідній землі
5       рядок –      дім
9. «Кубування» (на гранях куба написані запитання, на які відповідають  учні, кидаючи його один одному (або  записані слова, за допомогою яких діти утворюють питальне речення тому, кому кидають куб).
Куб: хто  Куб: коли  Куб: яка  Куб: чому
          Н-д.    - Який життєвий урок ви засвоїли, опрацювавши цей твір?
                     - Яка основна думка твору?
    - Чи потрібне євшан-зілля українцям нині?
   - Що ви порадили б тим, хто відцурався від своєї  землі, забув   про неї?
   - Які рослинні  символи України ви ще знаєте? - Символом чого є євшан-зілля?
    ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.
2.     Рефлексія почуттів.    Незакінчене речення:
 «Твір змусив мене задуматись над тим,що…»,
 «Для себе я зрозумів(ла)….»
3.     Самооцінка діяльності на уроці.
      Закінчити речення: «Я сьогодні молодець, бо…» або «Сьогодні в мене не все вдалося, бо…».  
4.     Обговорення цілей уроку (дивлячись на картки, куди діти записували цілі на початку уроку)
   VІ. Домашнє завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар